Dag 15

17 juli 2021 - Aurland, Noorwegen

Na een natte start van de dag, met wederom een somber ontbijtje van crackers en koffie. hebben we toch weer geluk bij het bedwingen van de Trollstigen.
het weer klaart op en we hebben een prachtige rit naar boven met bovenaan een prachtig uitzicht op het parcours en het dal.
vandaag hebben we besloten om de route iets aan te passen om zo de prachtige staafkerk van Borgund te bezichtigen.
deze is een van de oudste( 1180) en meest originele staafkerk die er in Noorwegen staat.
veel plezier met het of afstand bewonderen van dit bouwwerk😉
Oh ja, en voor we bij de camping kwamen hebben we nog effe de langste tunnel van Noorwegen gepakt, De Lærdalstunnel van 24,5 km

1. Jaap Brandsma:
    18 juli 2021
    Tjee jongens, wat een schitterende route en wat zien jullie veel cultuur en vooral natuurschoon. Die tunnel van 24 km ken ik, net of er nooit een eind aan komt als je er aan begint hè?
    Jullie prachtige tour heeft ook een nadeel: een simpele motortocht in Nederland zal jullie straks nauwelijks meer zal boeien vrees ik….😄😄😄
    Heel veel plezier nog en geniet van al het moois dat Noorwegen te bieden heeft! (Vergeet de preekstoel-rots niet).
  2. Angelique:
    18 juli 2021
    He Mannen, wat een prachtige toer zijn jullie toch aan t maken!

Er komen bekende plaat(s)jes voorbij en ik zou willen dat we weer snel onderdeel mogen zijn van dit prachtige landschap.

Geniet ervan en Pat, de volgende keer wil ik echt in een zijspan of rugzak mee!!
  3. René:
    18 juli 2021
    Jullie zijn nu volgens mij in het mooiste land van Europa
    Natuurschoon , rust en ruimte
    Jammer alleen dat het bier daar zo verrekte duur is
    Nog veel plezier mannen