Dag 7

9 juli 2021 - Ivalo, Finland

Vandaag weer een fantastische dag van 10,5 uur toeren, in de morgen met de nodige offroad km en na een tussenstop bij santa claus een mooie weg naar ivalo. aan het einde van de 520 km als verassing  de vele rendieren. Tevens kregen we te horen bij de koffiestop dat we geluk hebben met het uitzonderlijke weer van 27 graden in 🇫🇮 ☀️☀️☀️☀️. Als dit een voorbode is voor de rest van de reis…………Morgen de de grens over richting Noorwegen 🇳🇴.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Toon&Ans:
    9 juli 2021
    Hallo stoere motormannen, bedankt voor jullie foto's en inkijkjes bij Santa Claus en zijn rendieren op de Poolcirkel! Wel een illusie armer omdat ik geen Kerst Elfjes zag én geen sneeuw...maar wél beter voor deze reis, ik ben keigrûts dat jullie deze route naar de Noordkaap maken op de motor! Als wij ook nog ooooit daar naar toe gaan, is dat met Bolderman of per vliegtuig. Blijf genieten en rijdt veilig naar het Noorderlicht! Groet, Toon&Ans
  2. Loek:
    9 juli 2021
    Veel rendieren. Zijn de schapen van hier!
  3. Jo:
    10 juli 2021
    COOL en toch boffen met heerlijk weer.
    Het genieten spat er van af!!
    Ik ben hartstikke jaloers.

Jo van Megen
  4. Wilma Van Lanen:
    10 juli 2021
    Ge krijgt wadde verdient he? Staat je leuk zo'n gewei Pat.
  5. Jaap Brandsma:
    Lachuh, dat kerstmandorp 😄
    En het moet een byzonder gevoel zijn geweest om de poolcirkel over te steken, kippenvelmomentje denk ik.
    Als jullie het poollicht zien….maak een filmpje voor me aub 👍👊👊