Dag 21

23 juli 2021 - Gemert, Nederland

Vanmorgen opgestaan met een iets of wat druilerig weer.
even gestopt bij het eerste de beste benzinestation.
en na een goed ontbijt en bak koffie, bij het naastgelegen wegrestaurant begonnen aan de laatste kilometers naar huis.
en wat een geluk weer. Terwijl we zaten te ontbijten regende het en bij vertrek was het weer droog!
Bij de laatste gezamenlijke stop, (precies aan de andere kant vd A50 waar we gestart waren) nog effe een goede bak koffie ter afsluiting.
En nemen we afscheid van elkaar.

bij deze willen we ook al onze volgers bedanken voor jullie leuke reacties, dit heeft ons zeker geholpen met deze prachtige tocht.

bedankt voor jullie aandacht en tot ziens!

1. Peter:
    23 juli 2021
    Top! Heb genoten van jullie trip!! Welkom thuis.
  2. Ronald:
    Welkom thuis,
    Was inderdaad mooi om via deze weg jullie reis te volgen 👍.
  3. Toon&Ans:
    Welkom thuis ... 🏁🇾🇪 !
    'T zal wel efkes wennen zijn om straks weer gewoon aan het werk te gaan nu jullie 3 weken in een soort van oerstand hebben geleefd.
    Eropuit dus en blij van verwondering!
    Wij groeten oe Toon&Ans
  4. Wilma Van Lanen:
    24 juli 2021
    Super fijn dat jullie weer gezond en wel thuis zijn. Ik heb mee genoten van jullie prachtige reis. Nu effe lekker uitrusten en niet te vergeten lief te zijn voor jullie partners die jullie dit gegund hebben. Een extra knuffel. Dank jullie wel voor dit avontuur. Xx
  5. Stanny Weber:
    24 juli 2021
    Dank jullie voor het mee- reizen . Mooie ervaring! De Wilde haren verloren of nog niet ??
  6. Jan:
    26 juli 2021
    Dag mannen. We kennen elkaar niet maar via een Facebook-groep kwam ik op jullie reislogger uit. Met veel plezier en een beetje jaloezie heb ik genoten van de verhalen en foto’s! Bedankt!
  7. Marcel Ubachs:
    5 augustus 2021
    Hallo, bedankt voor jullie verslagen en beelden. Volgend jaar staat deze reis ook op het programma. Dus ben alweer verder opgewarmd 😀. Ga de komende maanden de route uitstippelen en neem een aantal punten mee die jullie hebben beschreven.
    Nogmaals dank 👍
  8. Geri van Niftrik:
    5 augustus 2021
    mocht je ons roadbook en gpx files willen ontvangen dan kan dat, voor zuiden noorwegen adviseer ik iets minder km per dag te doen dan wij gedaan hebben dit gezien je gewoonweg minder km kan maken door de fjorden en kronkelwegen.