Dag 20

22 juli 2021 - Ottersberg, Duitsland

Gisteren in goed overleg besloten om Denemarken niet meer verder af te dalen middels kronkelwegen, dit gezien het een bittere teleurstelling is tov wat we de afgelopen weken gewend zijn in Zweden Finland en Noorwegen. vandaag pakken we de snelweg richting de camping tussen Hamburg en Bremen (529km). Met een uur file in Hamburg werd het toch nog een lange dag.

morgen de laatste km richting huis en daarna kunnen we nog jaren terug kijken op deze fantastische belevenis.

zeker mogen we onze partners niet vergeten te bedanken, zonder hun had deze reis niet door kunnen gaan.

1. Peter:
    22 juli 2021
    Zéker mooie trip mannen! Goeie reis morgen!!
  2. Toon&Ans:
    23 juli 2021
    Toppers van motormuuzen, 'k heb onmeundig genoten van jullie digitale reis- en foto verslagen. De vergezichten en panorama beelden! Van Santa Claus village en zijn rendieren (zonder de rode neus...) wel één uit het goede hout gesneden rendier. De Poolcirkel over én jullie einddoel, de Noordkaap bereikt WOW! De grappige Titanic pose op een ferry!!! Mooie details uit hout gesneden in diverse musea tot een opgedroogd veenlijk in een hangmat (utmoetnieveulgekkerwôrre). De foto's van een prachtige staafkerk in Noorwegen (nooit eerder van gehoord). Ook hebben jullie goed voor de inwendige mens gezorgd, "goed eten, daar houden we van" en op Tijd een pilsje. Zondag j.l. via een webcam gekeken naar de Trollstigerroad...uhhh als ik daar maar één dag van had mee getoerd, was ik denk'k wel 10 kilo afgevallen hahaha iets met 7 kleuren ... en had mien motorboks weer gepast. In elk geval, super bedankt voor jullie reisverhalen. Wij wensen jullie een goede terugreis en een behouden thuiskomst. Groet, Toon&Ans
  3. Heleen:
    23 juli 2021
    Het was duidelijk een onvergetelijke ervaring.
    Goede laatste kilometers naar huis, waar partners en kinderen op jullie wachten.
  4. Wilma Van Lanen:
    23 juli 2021
    Gefeliciteerd met je zus Patrick. Een veilige terugreis en dan FEESTEN!!