Dag 10

12 juli 2021 - Bardu, Noorwegen

Na een droge start vanmorgen, vandaag toch vele kilometers door de regen gereden.
gelukkig maakte de prachtige omgeving veel goed. Al slingerend door de fjorden, rijdend door de dalen langs de vele vissersdorpjes of op grotere hoogtes tussen de sneeuw hebben we vandaag ook ruim de tijd genomen om mooie kiekjes te schieten. Veel plezier met het bekijken van de mooie plaatjes!

1. Toon&Ans:
    12 juli 2021
    Beste motormannen, Supermooie foto's en filmpjes van de fjorden van Noorwegen. Mijn komplimenten! Heel leuk ook die opgestapelde stenen/keien, je zou bij daar bijna een zeemeermin op verwachten...(Toon zegt; as da zou kunne?) Ja Ja!!! Hadden jullie ook gelogeerd in zo'n Tipi tent? Kei skôn, hopelijk voor morgen minder regen onderweg, ik stuur de zon wel jullie kant op. Blijf genieten dan kunnen wij dat ook hier doen vanuit onze luie stoelen. Vakantiegroet uut Zèlland van Toon&Ans
  2. Chris en Mark:
    12 juli 2021
    Heel erg mooi en die droogrekken voor het vis ik dacht dat dat niet meer bestond
  3. Wilma Van Lanen:
    12 juli 2021
    Geweldig wat is dat een mooi land. Jammer van de regen, morgen beter. GENIETEN!!!