Dag 11

13 juli 2021 - Reine, Noorwegen

Hoe goed het weer in denemarken 🇩🇰 zweden 🇸🇪 finland 🇫🇮 en op de noordkaap voor ons is geweest zo wreed was het weer vandaag in de lofoten. Met een wind van 60 km/uur en stevige buien wordt zo’n dag toch weer anders dan verwacht. De eerste 300 km kan je dan ook uitermate teleurstellend vinden gezien we alleen mist en wolken konden zien. Maar ook vandaag zat het venijn weer in de staart, na de stop bij het viking museum klaarde het op en konden we  laatste 70 km genieten van de prachtige lofoten.

1. Wilma Van Lanen:
    13 juli 2021
    Kijk maar uit dat je niet van de fiets afwachten. Wat een prachtig land. Super!!
  2. Harry van Megen:
    Wat een prachtige, ruige natuur. Jullie voelen je intussen zeker erg verbonden met de vikings. Geniet nog van jullie schitterende, jaloursmakende tocht!
  3. Peter:
    14 juli 2021
    Weer mooi! Op tijd een biertje doen! Goed bezig👍🏻🍺
  4. Jaap Brandsma:
    Bizarre voorwerpen in dat Vikingmuseum zeg, ik ben benieuwd naar de uitleg…
    Jammer van ‘t weer, maar vrijdag wordt het bij jullie mooi, za + zo weer wat minder, vanaf maandag weer de hele week goed.
    Veel plezier nog!
  5. Hetty:
    14 juli 2021
    Prachtige natuur, zo heerlijk ongerept en woest