Dag 6

8 juli 2021 - Peranka, Finland

Vandaag was ik jarig en na een mooie zangpartij lekker ontbeten met het lekkerste vanille broodje van de hele wereld.

Daarna snel inpakken om weer wat kilometers achter ons te laten.
Al snel kwamen we voor de keuze; gaan we dit gravelpad rijden of blijven we op het asfalt? Tja.. we hebben niet voor niets enduro banden er onder gelegd!!! 😎

Na wat ervaring opgedaan te hebben groeide het zelfvertrouwen.
met volle overtuiging ging Patrick de bult over, en kwam terecht in een zigzag waterspoor vol gravel. Toen werd hij even passagier in plaats van bestuurder. Met het nodige stunt en vliegwerk wist hij hem overeind te houden.

Tijdens de lunch even bijkomen van de schrik met een goeie kebabschotel en een hamburger. Daarna nog wat verharde kilometers gemaakt om aan te komen bij een schitterend meertje. Tent opgooien in de natuur en plons, lekker zwemmen.
kampvuurtje bouwen en een pilsje drinken.
Perfecte afsluiter van een geweldige verjaardag.

Bedankt mannen!!

1. Jaap Brandsma:
    8 juli 2021
    Gelukkig dat Patrick hem overeind wist te houden zeg, anders was je (Bas) verjaardag wel grondig bedorven geweest!
    Goede reis verder, veel plezier (dat zit wel snor volgens de beelden 😊) en blijf hem overeind houden!
  2. Stanny Weber:
    9 juli 2021
    Wilde mannen doen wilde dingen , wild kamperen, wild plassen ... maar waar is dat zelf geschoten konijn?
  3. Wilma Van Lanen:
    10 juli 2021